FANDOM

Ninjutsu

Typické ninjutsu je např. technika živlu

Ninjutsu (忍術, ninja technika) je jedním ze tří hlavních kategorií Jutsu. Ninjutsu je mlhavě ze tří a lze to nejjednoduše popsat jako něco, co není Genjutsu aTaijutsu. Mnoho Ninjutsu vyžadují chakru a ruční pečetě, ale není to vždy takový případ, od pouhého použití zbraně, se kvalifikuje jako Ninjutsu. Obrovský rozsah použití Ninjutsu vykreslována do několika do jejích menších podskupin: lékařské ninjutsu, reinkarnační ninjutsu, časoprostorové ninjutsu, bariérové ninjutsu, pečetící jutsu a jutsu prokleté pečetě.

Ninjutsu je lidské narušení použitím Ninshū Sennina šesti cest, původně vytvořený jeho synem - Indrou, spíše využití chakry k dosáhnutí porozumění a vytvoření míru, jak Sennin určil, lidé užívali chakru jako palebnou sílu k válce. Mnoho Ninjutsu využívá manipulaci tvaru nebo manipulaci podstaty či obojí: tvarová transformace se zabývá kontrolou formy a pohybu Ninjutsu, zatímco přírodní transformace se zabývá změnou fyzikálních vlastností. Ninjutsu, které využívá manipulaci podstaty, má tendenci dodržovat konvenci pojmenování svého přírodního typu následuje specifickým názvem, např.: Živel oheň: Technika velké ohnivé koule. S praxí a zkušenostmi, jisté Ninjutsu se může stát druhou přirozenosti ninji, což jim to umožňuje provádět dle své libosti.

Zajímavosti Editovat

  • Současné použití Ninjutsu a Taijutsu se nazývá Nintaijutsu.