FANDOM

Taijutsu

Rock Lee používá taijutsu proti Kimimarovi.

Taijutsu (体術, technika tělem) je základní forma technik a vztahuje se k jakékoliv technice, která zahrnuje bojové umění nebo k optimilizaci přirozených lidských schopností. Taijutsu se provádí přímo přístupem fyzické a spirituální energie uživatele, kdy se spoléhá na vytrvalost a sílu získanou prostřednictvím tréninku. Typicky nevyžaduje chakru, přesto může chakra navýšit sílu jeho techniky. Taijutsu obecně nepotřebuje ruční pečetě, občas s využitím určitých látek nebo pózy, a jsou mnohem rychlejší než Ninjutsu a GenjutsuTaijutsu je jednoduše řečeno: boj ruku na ruku.

I když ho používá mnoho ninjů, ne každý ho má jako primární styl boje, např. Rock Lee a jeho mistr Maito Guy, kteří jsou odborníci v mnoha technikách taijutsu. Příklad technik taijutsu jsou Dainamikku Entorī a Konoha Senpū. Klan Hyuuga má Juuken, nicméně vytváří rozsáhlé užití chakry a vyžaduje zručnost nad jeho kontrolou. Taijutsu techniky jsou správnou volbou pro ty, kteří chtějí ušetřit svůj čas a chakru, nebo pro ty, kteří se spoléhají na své tělesné vlastností. Může být také použit jednoznačně ve spolupráci s Ninjutsu vytvořit nintaijutsu techniky. Shikotsumyaku je konečným taijutsu schopnost, vzhledem k vyrobených kostí lze použít na zvýšení útočné a obranné síly ve všestranných způsobech. Unikátní styl Killer Beeho v kombinaci s Kenjutsu se nazývá Kakuran Taijutsu a použitím Akurobatto.