FANDOM

Kage bunshin no jutsu

Kage bunshin no jutsu

Technika stínového klonu je technika vyvinuta Druhým Hokagem, Tobirama Senju.

Přehled Editovat

Podobná technik jako Technika klonování, kdy tato technika vytváří kopie uživatele. Přičemž tito kloni jsou tělesní namísto iluze. Uživatelova chakra je rovnoměrně rozdělena mezi klony, takže každý klon má stejný zlomek celkového výkonu uživatele. Kloni jsou schopni provádět sami od sebe techniky, včetně Techniky stínového klonu, dokonce krvácet po silné srážce. Kloni jsou buď uvolněni uživatelem nebo se sami uvolní.

S vyjímkou Uchihy Madary, jehož Sharingan mistně ovládá a je schopný rozlišit klon od originálu. Stínové klony nejdou odlišit Sharinganem, Byakuganem, Rinneganem nebo Rinne Sharinganem.

Stínoví kloni jsou schopni ucítit (v určitém situaci) bolest uživatele, např. když se probudil Kyuuboho plášť a začal originalního Naruta obalovat, když bojoval s Kakashim proti Deidarovi. Přesto, že jsou odděleni od originálu, jsou stále schopni s ním cítit spojení.

Úkoly, které vyžadují velkou míru soustředění, omezí počet využitých klonů, a změny v povaze chakry původního způsobí, že chakra klonů začne podobně rezonovat.

Využití Editovat

Kage bunshin no jutsu 2

Narutova varianta Bijuu módu

Vzhledem ke způsobu, ve kterém jsou kloni stvořeni, uživatel musí rozdělit svou chakru mezi klony rovnoměrně, potenciálně se dost rychle vyčerpá scou chakru, pokud uživatel je slabý na chakře nebo vytvoří mnoho klonů. Obzvláště problematické je, když se používá obyčejná verze, která vytvoří pouze několik klonů, Technika multi-stínových klonů udělá až stovy klonů.

Charismatický rysem techniky je ten, že zkušenosti klonů během jejich existence, přejde na uživatele. Technika se využívala především pro špionáže, kdy uživatel poslal klona na cíl, kdy klon po určité době se uvolnil z techniky a tím tak předal informace uživateli.

Také je to užitečné pro vzdělávací účely, neboť celkové množství zkušeností uživatel získá, se vynásobí celkovým počtem klonů, kteří se používají k učení. Pokud uživatel vytvoří jeden stínový klon a bude se s klonem učit po dobu jedné hodiny, následně uvolní stínovy klon, přejdou mu zkušenosti a získá 2 hodinvý trénink po dobu jedné hodiny. Tuto funkci využil Hatake Kakashi, při tréninku podstaty s Narutem. Díky velkému množství chakry, Naruto má výhodu, že může vytvořit stovky klonů a naučit se dovednost za pár dní, která by normálnímu člověku trvala roky. Tato výhoda je také nevýhodou. Jak přejde zkušenost klona do originálu, tak také psychický stres a únava.

Zajímavosti Editovat

  • Vzhledem k Narutu rozsáhlé použití této techniky, Sasuke ho vidí jako symbombolickou cestu pro Naruta k vyvarování se osamělosti.