Narutopedia-wiki

804px-Killer Bee.png
Bee.jpeg

Gyilkos Méh egy Kumogakurei ninja, és Hachibi Jinchūrikija.

Háttér:

Megjelenés:

Személyiség:

Képességek:

Killer Bee Jinchūriki formái

🐝🩸 ☠️

Part II

Shinobi világháború fejezet:

Vs.png

Miközben Bee nyugtatja Narutot, megtámadja őket Roushi, a Magma elem: lángoló sziklafolyam jutsuval, ami elől sikeresen el is ugranak. Megtámadja Yagura , aki egy víz elem, víztükör technikával eléri, hogy Bee és Naruto önmaguk tükörképét támadják meg, ami elrepíti őket. Eközben Utakata a víz elem, robbanó buborék technikát alkalmazza és egy nagy robbanás keletkezik. Bee megmenti Narutot, de máris megtámadja őket a titkos technika pikkelyálcával, ami után egyből Yugito és Han megtámadja őket és el is ütik Bee-éket. A Nyolcfarkú felismerte Yugitot, és elmondta, hogy a többi Jinchuurikinek mind van egy Sharingan és egy Rinnegan a szemük helyén. Mondta Beenek, hogy ha elkapták volna, ő is úgy járt volna. Majd később Bee támadni akarna, de látván, hogy a Jinchuurikik Elsőfarkú módba mentek át, megijedt. Bee csodálkozva kérdezi, hogy "Nem úgy volt, hogy kiszedték belőlük a Bijuukat?", a Nyolcfarkú elmondja neki, hogy miután felélesztették őket, megint Jinchuurikikká tették őket, de viszont érzi, hogy másak lettek a Bijuuk .Bee azonnal megtámadja őket, de Fu elé vág, Bee megtámadja, de Fu kivédi és eláll az ütések elől .Bee csodálkozik, hogy hogyan tudta ilyen gyorsan kivédeni azt, amit nem is lát, de Naruto elmagyarázza neki, hogy a Rinneganjuk miatt mind egybe vannak kötve, és emiatt látják azt, amit a másik. Yugito megtámadja őket a Patkány hajcsomóval, de sikerül elrejtőzködniük. Ezután a Nyolcfarkú beszélni akart Narutoval.

403px-Hachibi unleashed.png

Bee elmondja, hogy mikor Yugito mellére nézett, látta, hogy kiáll a melléből egy fekete rúd, és miután Narutonak nem sikerült a rudat tönkretenni, őt visszaverték és Bee elkapta, ezután mondta neki a Nyolcfarkú, hogy égesse le ezt az erdőt, hogy átlássa a teret. Bee egy újabb rap sor után átváltozott teljes Bijuu formába. Miután Bee teljesen átváltozott, Narutoval a vállán elkezdte a Nyolcfarkú örvényt használni, amivel elpusztította az erdőt. Mikor Madara a Jinchuurikiket átváltoztatta 2 verzióba, elkezdett Beevel és Narutoval harcolni, de nem tudta őket elkapni, és miután Han átváltozott teljesen Ötfarkúvá, egy erős Szarvcsapás elütötte messzire, amiért eszméletét vesztette. Később megkérdezi a Nyolcfarkútól, hogy jól van-e, minden rendben van-e. Ezután mikor az Ötfarkú megszólalt, Bee és a Nyolcfarkú egyszerre mondták Narutonak , hogy hallották az Ötfarkú hangját.