Narutopedia-wiki
Advertisement

0.jpg

A Hokage Konoha vezetoje.Ok a legerosebbek a faluban de azert ideologia es ismeretseg is szamit a megvalasztasban.Negy shinobi es egy kunoichi tudtak megkapni eddig ezt a cimet.

Eredetileg egy Hokage az azelotti Hokage-tol szokott megvalasztva lenni de ha a Hokage meghal mielott tudna valasztani utodot,abban az esetben a Konoha konzultus es Tuz Daimyo jut egy eggyezesre-neha mar orakkal a Hokage halala utan.

Miutan ez megtortent az uj Hokage a nagy fo epuletben kell hogy lakjon es a mogotte levo hegybe be kell legyen vesve az arca.Egy Hokage megtartja a cimet orok idokig meg ha vissza is lepne esetleg.

Hokage-k Listája

398px-673px-Shodai Hokage.png

Elso Hokage

Hashirama Senju volt az első Hokage ( Shodai Hokage ; jelentése első tűzárnyék ). O a Senju klánból volt, akik egyutt az Uchiha klánnal Konohagakuret szabalyozták.

631px-800px-Tobirama Senju.png

Második Hokage

Tobirama Senju volt a második Hokage. ( Nidaime Hokage ; jelentése: Masodik tűzárnyék ).Ő is a Senju klánhoz tartozott, akik együtt az Uchiha klánnal megtalálták Konohat.

ThirdHokage.jpg

Harmadik Hokage Hiruzen Sarutobi volt a harmadik Hokage ( Sandaime Hokage ; jelentese Hamrmadik tuzarnyek ).Homura Mitokado es Koharu Utatade-val voltak az elso ket Hokage tanoncai,Hashirama Sneju es Tobirama Senju,es a mestere volt Jiraiya,Tsunade es Orochimaru-nak.

631px-800px-Minato Namikaze.png

Negyedik Hokaeg Minato Namikaze , masneven Konoha sarga villam-ja ( Konoha no Kiiroi Senko;Yellow flash of the leaf )volt a negyedik Hokage ( Yondaime Hpkage;negyedik tuzarnyek )

474px-800px-Tsunade as Hokage.png

Ötödik Hokage

Tsunade az otodik Hokage ( Godaime Hokage;otodik tuzarnyek )Konohagakure felett.O felvette ezt a cimet a mestere halala utan ( Hiruzen Sarutobi ).O egyutt Orochimaruval es Jiraiyaval ugy ismertek mint Konoha harom legendas Sanninjai.

627px-Danzo in Hokage wear.png

Danzo Shimura

Danzo Shimura egy Konoha vezer volt es a nem oficialis vezetoje az Anbu szervezetnek amit "ROOT"-nak hivtak.Kesobb ki lett hirdetve mint Hatodik Hokage jelolt ( Rokudaime Hokage Koho )Pain invazioja utan.

Advertisement