Narutopedia-wiki

Bscap0028.jpg

A Kétfarkú Macska Szörnyeteg(Nibi) Yugito Nii Kumogakure ninjába van zárva.Akit Hidan és Kakuzu elkapott majd az Akatsuki kiszívta belőle.Később Yugitoval együtt vissza hozta őket Kabuto.

Háttér:

389px-662px-Nibi's Image.png

A ninja történetét elején , évszázaddal korábban a ninja falvak arapitsa elot ,létezett egy démon, a 10-farku aki pusztitota a vilagot mig a Sage of the Six Paths legyoszte es magaba zarta es evel az erso jinchūriki rett. Azonban tudva hogy a halál utan ki szabadul a 10-farku az erejet 9 bestiava es a hasznarva Chibaku Tensei a testet a horda vatosztata.A Kétfarkú Macska Szörnyeteg Yugito Nii Kumogakure ninjaba lett zarva es egy nagyon nehez es utálatos egyzes ment kersztul hogy megtanurja iranyitani a kétfarkú erejet. Az igazsag viz esese haturjanal egy barangaba ahol a jinchūriki megtanurjak iranyitani a bestia erejuket,a faron van egy nagy rajz a Kétfarkú es 8-farkurol ami aszt jelzi hogy regota a vilam fordjen vanak a 2 bestia.

Megjelenés:

A Kétfarkú egy macska szorny ami tejesen be van fedve kek tuzer,es a jobb szeme sarga es a bal szeme zord.

Képességek:

Yugito Nii Jinchūriki formái

180px-Two-Tail Fire Blast.jpg

Nem sokat tudunk a kétfarkú erejerol.Rugalmas izmai vanak ami gyorsasagot es mozgekonsagot ad neki.Kepes egy nagy tuz golyot csinálni ami ereg eros hogy elpusztisa a csatornat a es feleti nagy epuletett.

Part II

Hidan es Kakuzu fejezett:

Hamar a bevezetés utan Yugito atvaltozott tejesen a kétfarkú macskaval es egy rovid harc utan Hidan regyoszte es utana Akatsuki ki szívta belőle .