Narutopedia-wiki
Advertisement

Rin Nohara.png

Nohara Rin (のはら リン, Nohárá Rin) egy chūnin szintű kunoichi volt Konohagakureból. Medikus ninja, és egyben a Minato csapat tagja.

Története

Rin is jelen volt az Akadémia megnyitó ünnepségen. Mivel Obito elkésett Rin átnyújtotta neki az oklevelét. A chūnin vizsgán a Minato csapat a Halál erdejében a Gai csapattal kellett megküzdjön. Obito magán akciója nem úgy sült el, ahogy akarta volna, Maito Gai könnyedén elintézte egy rúgassál. Rin ápolta később a sebeit. Azután az egyéni csatáknál ámultan figyelte csapatársa, Hatake Kakashi erejét.

A Harmadik Shinobi Háború alatt a csapat a Kannabi híd lerombolásával lett megbízva. A küldetés során egy ellenséges nindzsa, Taiseki elrabolja. Társa, Kakko genjutsuval akarta rábírni a lányt, hogy áruljon el hadi titkokat Konohárol. Rin erős akaratereje kitartott, amíg Kakashi és Obito nem jöttek, hogy megmentsék. Bár Rint megmentettek, a Kakko által okozott barlang rengés következtében Obito testének jobb oldalát teljesen szétmorzsolta egy rázuhanó szikla. Rin, Obito kérésére, átültette a sharingant Kakashi elvesztett szeme helyére. Rinnek muszáj volt elbúcsúznia csapattársától, Namikaze Minato a segítségükre sietett, s teljesítették a missziót.

Egy kis idő elteltével, Kakashi és Rin egy küldetés alatt Anbu szintű Kirigakure-i shinobik vettek körbe, nem volt esély az elmenekülésre. Kakashi végső döntése nem volt más, mint, hogy Rin, ahelyett, hogy az ellenség kezébe kerüljön, átszúrta a szívét a chidorival. Ez az eset felélesztette Kakashi és Obito Mankekyo sharingánját.

A halála után Kakashi gyakran meglátogatta a sírját, s meg nagyon titkos információkat is megosztott vele, például Uzumaki Naruto születésével kapcsolatos híreket.

Megjelenés

Rinnek rövid sötétbarna haja, és nagy barna szemei voltak. Az arcán lila színű, négyszögletes minta terült el. Egy hosszú ujjú fekete felsőt viselt, világos rózsaszínű rakott szoknyával, mely alá rövid nadrágot vett fel. Egy kék homlokvédője volt, nindzsa szandállal párosítva, valamint térdig erő harisnyája.

Személyiség

Rin egy aranyos, barátságos lány, aki nagyon törődik a bajtársaival és a falujával. Kedves és békeszerető, akit úgy mutattak be, mint aki Obito s Kakashi vitáit leállítja. Rin igen intelligens volt, képes volt nehéz orvosi jutsukat megtanulni egy fiatal korban. Rin ragaszkodó és kitartó elmével rendelkezett, nem akarta Obitot magara hagyni és az ellenséges shinobik sem tudtak megtörni. Obito szerelmes volt a lányba, de ez az érzés viszonzatlan maradt, mert Rin Kakashit szerette.

Képességei

Rin gyógyító ereje

Rin nagyon tehetséges orvosi nindzsa volt, akinek a fő feladata az volt, hogy támogassa a csapatot, elsősegély nyújtásra is megtanította őket. Rinnek ugyanakkor erős akaratereje is volt, genjutsu alatt sem tort meg elméje.

Advertisement