Narutopedia-wiki

Naruto Uzumaki.jpg

Uzumaki Naruto (うずまきナルト, Uzumáki Náruto) a főszereplője és névadója a Naruto című történetnek. Egy Konohagakureből származó genin, a Kakashi csapat tagja, valamint a harmadik s egyben jelenlegi jinchūrikije Kurama, a kilenc-farkú rókadémonnak.

Adatok tobi

Uzumaki naruto.jpg

Név: Uzumaki Naruto

Kor: (1. évad):12  (Shippuden): 15

Születésnap: Október 10.

Származás: Konohagaruke, Avarrejtek

Csapat: 7-es csapat/ Kakashi csapata

Rang: Bünöző

Háttér

A kilencfarkú rókadémon támadásakor született. A negyedik hokage (Namikaze Minato) csak úgy tudta megmenteni a falut, hogy Narutoba pecsételte a szörnyet. Narutonak meghaltak a szülei így egyedül maradt és úgymond állami gondozásban élt, anélkül, hogy tudta volna, hogy a benne lakozik a szörny ami majdnem elpusztította a falut. Rajta kívül mindenki tudott erről. A harmadik hokage megtiltotta, hogy beszéljenek erről, mivel Minato azt szerette volna ha az emberek hősként tekintenek rá,de az emberek inkább féltek tőle mivel úgy gondolták, hogy ő maga a szörnyeteg.De a szülők rémülete átragadt a gyermekeikre is, így Naruto magányba töltötte a kiskorát. Majd beiratkozott az Akadémiára ahol Iruka sensei elfogadta őt olyannak amilyen. Később mikor a 7-es csapatba kerül megismerkedik Uchiha Sasukével,Haruno Sakurával és Hatake Kakasival akik szintén elfogadják őt. Ezt a négy embert akár az élete feláldozásával is megvédi. Azóta is körözik.

Megjelenés

Személyiség

Első rész

Második rész

Képességek

Naruto Jinchūriki formái