Narutopedia-wiki
Advertisement

Kezdeti Jinchūriki Forma

180px-Glowingnaruto.jpg

Csak körülveszi a 9-farkú chakra,Naruto testén csak kezdeti átalakulási jeleket tapasztalhatunk.Az első jelei hogy a szeme olyan lesz mint a rókáé,és kék helyett piros lesz.Ezt követően, a köröm és a szemfogak megnőnek hosszabbak és élesebbek lesznek, a szőke haj tovább nő, és tüskés lesz, valamint vad lesz a megjelenése.Még képes két lábon járni,sokkal gyorsabban mozog és erősebb lessz sokkal, attól függőenen mennyi chakrát kap képes egy fajta  pajzsot csinálni ami meg védi a tűz ellen.

Ebben a formában sokkal erősebb és a gyógyító képessége is sokkal nő, képes egy pár másodperc alatt egy élet veszélyes sebet is meggyógyítani.Képes lökés hullámokat csinálni.

Amikor Naruto szemtől szembe volt Nagatóval ,képes volt a Kezdeti Jinchūriki Formáját és a remete módot kombinálni.Valahogy képes volt kombinálni de, hogy, hogy azt nem tudjok de elég erős volt ahhoz hogy Nagato chakra botjai hatása ellen áljon.

Egy farkú Forma

180px-Kyuubi Naruto2.jpg

Naruto az egy farku formában a kezdeti jinchūriki formája összes fizikai tulajdonságaival rendelkezik. Egy fekete gyűrű veszi körül a szemet, ezért vadabbnak látszik.Ebben a formában Naruto tudta használni a hosszúkás, éles karmait az ökle helyett, gyorsabb es nagyobb sebességgel négykézláb fut, és jobban hasonlít egy vadállatra.A chakra ebben a formában észrevehetően sűrűbb, mint a korábbi formában, egy forró folyékony állapotban van.

Ebben a formában képes használni a Chakra kezeket amit a Sharingannal nem lehet előre látni mert azokat a gondolat irányítja,ebben formában veéve van a tűz támadásoktól és képes a chakrajaval kapaszkodni bárhova,ezentúl képes egy rasengant csinalni klónok nélkül.De hosszú távú használatnál káros a testre.

Két farkú Forma

180px-2 demonic tails.jpg

Ebben a formában ugyanazzal a képességekkel rendelkezik mint az egy farkú formában csak mostmár sokkal nehezebben tudja magt irányítani, de uganakkor sokkal erősebb is.Valamint ha előtte csinált klónokat akkor azok elpusztulnak mivek nem bírják a kilencfarkú chakráját.

Három farkú Forma

180px-ThreetailsNaruto.jpg

Ebben a formában, a csakra maró volt, oly módon, hogy a levegő Naruto melett fullasztó volt majdnem éget,és a démon róka lepel fokozott védelemet és támadási hatalmat adott.Naruto képes volt egy óriási lökés hullámot létre hozni amivel elpusztította a  Tenchi hidatt.

Négy farkú Forma

180px-Four tailed transformation.jpg

A 9-farku chakra kezdte égetni végig Naruto egész testét,teljesen elpusztítja a bőrt ugyanakkor gyorsan gyógyítja .Naruto teste végülis a 9-farkú chakra és a saját vére kombinációja lett.Mindenütt az arca, és a chakra farok teljesen szilárd lett,és a szemei elvesztek, jellemzői:  üres lett, izzó körök körülöttük fekete maszkkal.Ebben  az állapotban még a legjobb barátainak is képes ártani.

Advertisement